Istorija

28.02.2014 21:11

    Stopiraj prijatelju tu bolest u sebi,probaj vjerovati sebi,a ne glasovima koje se sire,pokusaj prijatelju biti svoj,ne budi izmanipulisan,zacaran tom njihovom pricom. Stopiraj tu mrznju,hajde probaj reci nesta lijepo o onom tamo sa druge strane, reci mu nesta, udji u sustinu njegovog i tvog postojanja, uporedi i izuci obje boje, primjecujes li kako malo treba da se mrznja, kompleksi istjeraju, a kad to ucinis zalupi vratima svima rogatim manipulatorima.

    Vodimo se nekom cudnom logikom, nekom osvetnickom koju nam namecu pojedinci. Rodjen si da bi volio, stvarao, dijelio, izucavao, napredovao, gledao,  al' nikako nisi rodjen da bi mrzio, da li je to stvarno ono sto u sebi zelis, osjecas li se bolje kada nekome iskazes svoju mrznju, kada mu kazes kako je on pogresan, a da li uopste treba nekome da sudimo po onome sto jeste,po boji . Rugas li se sa namjerom da pobjedis sam sebe, da dokazes okolini koliko si snazan u tom ruganju, koliko si veliki, smatras li uopste sebe nakog toga velikim, zapitas li se? Koliko covjek moze biti vrijedan ako gleda jednolicno, ako gleda onako samo kako mu je nametnuto da gleda, pobuni se protiv sebe i pokusaj da razmisljas izvan okvira mrznje, hiljadu tvojih zato ce da pobije jedno zasto, zasto si pun mrznje? Pogledas se u ogledalo i pojma nemas zasto i kako, ali mislis da to tako treba, jer gle i onih tamo hiljadu tako razmislja, pa i ove novine pisu kako je to pravi put, jednostavno namecu, zar nije bitno tvoje, ono u tebi misljenje, bitnije je sta masa misli i kako se sminka? Vjerovati istoriji koja je ispisana za pola godine, vjerovati novinama kojima je bitan samo tiraz, zapitas li se mozda kuda vodi to slijepo vjerovanje. Evo ja cu ti ispisati moju istoriju, sa cinjenicama koje ti neces ni provjeriti, ja cu ti ispisati onako kako meni pase i ako masa podrzi, ako iza sebe budem imao ugledna imena ti ces meni vjerovati, nije bitan tvoj stav, bitno ce ti biti da si dio mase, velikih priznatih imena kojima isto tako cak nije bitno ni sta pise u toj mojoj istoriji, bitno im je samo da se vide njihova imena. Ja cu ispisati istoriju punu mrznje prema odredjenoj masi,narodu, jer meni tako pase, pa cu uz tu istoriju da dobijem svoje istomisljenike, a ti istomisljenici ce jos istomisljenika da privuku i tako cemo dobiti jednu naciju punu mrznje, onakvu naciju kakva meni pase, da bi mogao sprovoditi svoje ideje i bogatiti se na racun tvoj i jos njih hiljadu, a ti i dalje neces imati svoj stav, vec moj nametnuti stav koji ce samo meni odgovarati. Izmanipulisan si, naravno nisi ni svijestan toga, mozda nikada to neces ni shvatiti, a i kada shvatis bice kasno, tvoj mozak ce vec biti utreniran da razmisljas onako kako meni odgovara. Smijesno jeste, zvuci takodje neizvodljivo, ali upravo ta mrznja koju ispoljavas je tako stvorena, jer osoba se ne radja sa mrznjom. 

    Opet se vracamo na izrugivanje drugih, druge boje, u tom izrugivanju pobjedjujes, ali opet razmisli da li ti pobjedjujes ili onaj koji te naveo na takvo razmisljanje? Ti si samo lutak.Pobjedi sebe, istorija nije prica na papiru, udzbenik, novine, osoba, pop, hodza, istorija je nesta vece,kompleksnije, ne uci se za dan,godinu,,dvije, uci se citav zivot. NE bbudi rob izrezirane istorije, budi osoba koja razmislja svojim mozgom i vodi se svojim osjecanjia.

 

PRATITE NAS NA FB-u KAKO BI BILI U TOKU: www.facebook.com/pages/Otpor-Stoko/1438992813004703